Izvješće o provedbi projekta "Komunalna vozila za ljepšu Bistricu"
Trgovačko društvo Lijepa Bistrica d.o.o. je u travnju 2020. godine izvršilo prijavu na Poziv za
nabavu komunalnih vozila za odvojeno prikupljanje otpada. Svrha Poziva bila je nabava
komunalnih vozila i nadogradnji za odvojeno prikupljanje otpadnog papira, kartona,
biootpada, metala, plastike, tekstila, stakla i krupnog (glomaznog) komunalnog otpada. Poziv
je objavljen u sklopu Operativnog Programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.
Provedba projekta započela je 9. srpnja 2020. godine, a završava 9. srpnja 2023. godine.
Projektne aktivnosti provodile su se u okviru 4 projektna elementa:
−nabava komunalnih vozila
−informativno-edukativne aktivnosti
−upravljanje projektom
−promidžba i vidljivost
REZULTATI PROJEKTA:
Ovim projektom nabavili smo 2 komunalna vozila:
−jedno univerzalno vozilo za odvojeno prikupljanje otpada volumena 10 m3
−jedno specijalno komunalno vozilo za odvojeno prikupljanje otpada s nadogradnjom
tip podizač
Proveli smo i informativno-edukativne aktivnosti u svrhu povećanja udjela odvojeno
prikupljenog komunalnog otpada u ukupnom komunalnom otpadu i osvještavanje javnosti o
ovoj tematici (dogradnja web stranice, dizajn i tisak 2.100 letaka za građane, 3.000 letaka za
turiste, 300 slikovnica/bojanki, edukativne radionice za odvojeno prikupljanje otpada za
djecu u dječjem vrtiću i učenike nižih razreda osnovne škole u Mariji Bistrici).
U prvoj punoj kalendarskoj godini nakon završetka provedbe projekta planirano je prikupiti
150 tona odvojenog komunalnog otpada.
Ukupna vrijednost Projekta iznosi 1.787.093,75 kuna / 237.188,10 EUR. Ukupni prihvatljivi
troškovi projekta iznosili su 1.429.675,00 kuna / 189.750,48 EUR, od čega bespovratna
sredstva Kohezijskog fonda Europske unije iznose od 1.215.223,75 kuna / 161.287,91 EUR,
odnosno 85% što je najviši mogući iznos sufinanciranja prihvatljivih troškova Projekta.